30 Dagen Gratis Retourservice
Te veel besteld of toch niet helemaal blij met je bestelling? Geen probleem! Stuur je product(en) binnen 30 dagen gratis retour.
Speciaal op maat gemaakte producten zijn een uitzondering. Met de foutherstel-service bieden wij je een mooie oplossing.
Veelgestelde klantvragen
Nadat wij je product(en) retour hebben ontvangen, krijg je het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen op je rekeningnummer teruggestort.
Meld retour aan
- Akoestische panelen op maat
- Behang per meter
- Borastapeter behang
- Dutch First Class behang
- Eijffinger Outletdeals
- Farrow & Ball behang
- Fotobehang (en behangcirkels)
- Gordijnrails
- Horren
- Midbec behang
- Squid raamfolie
- Tapijt
- Vloerkleden (op maat vloerkleden)
Kleurenkaarten, kleurenwaaiers en A-5 kleurstalen kunnen ook niet retour.
De producten die niet retour kunnen, herken je aan de eigenschap "Retourneren niet mogelijk" bij productspecificaties:

Heb je per ongeluk een foutje gemaakt bij het opmeten? Dan helpen wij je graag aan een nieuw product met de juiste maat. Om de nieuwe kosten zo laag mogelijk te maken, bieden we je een substantiële korting aan. Neem contact met ons op voor meer informatie over de foutherstel-service.
Meld retour aan
- 1. Meld je retour aan
Graag horen we via het invullen van een webformulier wat je wil retourneren en waarom. Geen zorgen, het is niet veel werk. Binnen 1 minuut is het geregeld!
- 2. Print het retourlabel
Je ontvangt z.s.m. na aanmelding een retourlabel met adres en retour-uitleg. Volg de uitleg en plak het etiket op de oorspronkelijke of vervangende doos. Geen printer? Scan en print het label eventueel bij het postkantoor. Het adres mag ook op de doos worden geschreven.
- 3. Stuur je producten terug
Neem de doos, indien mogelijk met retourlabel, mee naar een PostNL punt. Wil je weten welke PostNL locatie het meest dichtbij is? Vind jouw locatie hier.
- 4. Ontvang binnen 5 werkdagen je geld terug
Nadat wij je product(en) retour hebben ontvangen, krijg je het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen op je rekeningnummer teruggestort.
Meld retour aan
- 1. Meld je retour aan
Graag horen we via het invullen van een webformulier wat je wil retourneren en waarom. Geen zorgen, het is niet veel werk. Binnen 1 minuut is het geregeld!
- 2. Plan je afhaal afspraak in
Nadat je het online formulier hebt ingevuld, nemen wij telefonisch of per mail contact met je op voor een afhaal afspraak. Dit kan op maandag t/m vrijdag en de chauffeur kan tussen 08:00-18:00 uur het pakket bij je afhalen. Je krijgt op de ochtend (voor 10:00 uur) van afhalen een tijdsindicatie in de mail.
- 3. Pak je retourpakket stevig in
Heb je de pallet nog die je bij de bezorging kreeg? Dan kun je je product(en) hierop vastmaken. Wij vragen je in ieder geval de bestelling stevig in te wikkelen in bijv. huishoudfolie. Zo is de kans op schade klein.
- 4. Ontvang binnen 5 werkdagen je geld terug
Nadat wij je product(en) retour hebben ontvangen, krijg je het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen op je rekeningnummer teruggestort.
We hebben enkele retour-aandachtspunten per productgroep voor je op een rijtje gezet.
Neem via de mail contact op met onze klantenservice. Geef door wat we mogen aanpassen aan jouw bestelling. Laat je ordernummer (120…) of factuurnummer (520...) achter, zodat we je nog sneller kunnen helpen. Deze nummers vind je terug in de orderbevestiging. Heb je deze niet? Dan kunnen wij je bestelling ook opzoeken als je je adresgegevens doorgeeft.
Wat als het bedrag van mijn aangepaste bestelling hoger ligt?
Je ontvangt dan een nieuwe factuur met een betaallink om het verschil aan ons te voldoen. Het verschil betaal je eenvoudig via iDeal, PayPal, Creditcard, Afterpay of Bancontact (MisterCash).
Wat als het bedrag van mijn aangepaste bestelling lager ligt?
Je ontvangt binnen 5 dagen een creditfactuur per e-mail ter bevestiging van de terugbetaling.
Hoe wordt mijn terugbetaling verwerkt?
- Je hebt direct betaald
Binnen 2 werkdagen ná het ontvangen van de creditfactuur wordt het verrekende bedrag teruggestort. Je ontvangt het verrekende bedrag terug via dezelfde betaalmethode die is gebruikt bij de aankoop.
- Je hebt nog niet betaald
Je oude bestelling wordt uit ons systeem gehaald. Je ontvangt dan een nieuwe factuur van je nieuwe bestelling met een betaallink. Je betaalt eenvoudig via iDeal, PayPal, Creditcard, Afterpay of Bancontact (MisterCash).
- Je hebt achteraf betaald aan AfterPay
Wij annuleren het betaalverzoek bij Afterpay. De terugbetaling en aanpassing van de factuur worden binnen ongeveer 10 werkdagen verzorgd door Afterpay.
- Je hebt gekozen voor achteraf betalen met Afterpay, maar nog niet betaald.
Wij annuleren het betaalverzoek bij Afterpay. De factuur wordt binnen ongeveer 10 werkdagen aangepast door Afterpay.
Wat als ik mijn bestelling wil annuleren?
Je ontvangt binnen 5 dagen een creditfactuur per e-mail ter bevestiging van de terugbetaling.
Hoe wordt mijn terugbetaling verwerkt?
- Je hebt direct betaald
Binnen 2 werkdagen ná het ontvangen van de creditfactuur wordt het aankoopbedrag teruggestort. Je ontvangt het aankoopbedrag terug via dezelfde betaalmethode die is gebruikt bij de aankoop.
- Je hebt nog niet betaald
Je bestelling wordt uit ons systeem gehaald. Je hoeft verder niets te doen.
- Je hebt achteraf betaald aan AfterPay
Wij annuleren het betaalverzoek bij Afterpay. De terugbetaling en aanpassing van de factuur worden binnen ongeveer 10 werkdagen verzorgd door Afterpay.
- Je hebt gekozen voor achteraf betalen met Afterpay, maar nog niet betaald.
Wij annuleren het betaalverzoek bij Afterpay. De factuur wordt binnen ongeveer 10 werkdagen aangepast of verwijderd door Afterpay.
Hulp nodig?
Onze expert klantenservice is beschikbaar op:
Dag | Tijd |
---|---|
Maandag | 9:00 - 17:00 uur |
Dinsdag | 9:00 - 17:00 uur |
Woensdag | 9:00 - 17:00 uur |
Donderdag | 9:00 - 17:00 uur |
Vrijdag | 9:00 - 17:00 uur |
Zaterdag | 9:00 - 17:00 uur |
Zon- en feestdagen | gesloten |