Bestellen


Veelgestelde vragen over bestellen

In de webwinkels van Home Design Shops vind je bovenin de functionaliteit "Zoeken". Je kunt zoeken op kleur, product, merk, artikelcode en vele andere mogelijkheden. Vul een zoekterm in om gemakkelijk in ons assortiment te zoeken naar jouw gewenste producten.
Je kunt een product bestellen door op de informatiepagina van het product te klikken op de button "Toevoegen aan winkelmand". Het artikel wordt dan automatisch in jouw winkelmand geplaatst. Je kunt daarna kiezen om verder te winkelen of je kunt de producten in de winkelmand afrekenen. Dit doe je door op "Doorgaan met Bestellen" te klikken.
Rechtsboven in je scherm vind je een overzicht van het aantal producten in jouw winkelmand en de kosten van de producten. Als je klikt op "Winkelmand" ga je direct naar de inhoud van jouw winkelmand en zie je een overzicht van de producten.
Je kunt wijzigingen doorvoeren binnen de winkelmand. Je kunt een product uit de winkelwagen verwijderen door op “verwijderen” te klikken. Achter het product kun je tevens gemakkelijk het aantal wijzigen. Het nieuwe bedrag wordt automatisch bijgewerkt zodat je een actueel overzicht heeft.




​Veelgestelde vragen over kortingscodes invullen

Neem via de mail contact op met onze klantenservice. Laat je ordernummer (120…) of factuurnummer (520...) achter, zodat we je nog sneller kunnen helpen. Deze nummers vind je terug in de orderbevestiging. Heb je deze niet? Dan kunnen wij je bestelling ook opzoeken als je je adresgegevens doorgeeft.

Jouw korting verrekenen wij graag. Je ontvangt binnen 5 dagen een creditfactuur per e-mail ter bevestiging van de terugbetaling.

Hoe wordt mijn terugbetaling verwerkt?


  • Je hebt direct betaald

    Binnen 2 werkdagen ná het ontvangen van de creditfactuur wordt het verrekende bedrag teruggestort. Je ontvangt het verrekende bedrag terug via dezelfde betaalmethode die is gebruikt bij de aankoop.

  • Je hebt nog niet betaald

    Je oude bestelling wordt uit ons systeem gehaald. Je ontvangt dan een nieuwe factuur van je nieuwe bestelling met een betaallink. Je betaalt eenvoudig via iDeal, PayPal, Creditcard, Afterpay of Bancontact (MisterCash).

  • Je hebt achteraf betaald aan AfterPay

    Wij annuleren het betaalverzoek bij Afterpay. De terugbetaling en aanpassing van de factuur worden binnen ongeveer 10 werkdagen verzorgd door Afterpay.

  • Je hebt gekozen voor achteraf betalen met Afterpay, maar nog niet betaald.

    Wij annuleren het betaalverzoek bij Afterpay. De factuur wordt binnen ongeveer 10 werkdagen aangepast door Afterpay.

De kortingscode vul je in bij stap 3 Betaalgegevens tijdens het afrekenen. Onder de zin: Heeft u een persoonlijke kortingscode of cadeaukaart?
Let op: de kortingscode is hoofdlettergevoelig.
Nee, in principe kan dat niet. Je ziet namelijk één kortingscode invulveld tijdens het afrekenen.

Bij alle acties en kortingscodes geldt: maximaal 1 kortingscode per bestelling, per klant.




​Veelgestelde vragen over facturen

Uiteraard! Neem via de mail contact op met onze klantenservice.

Laat je ordernummer (120…) of klantnummer (20...) achter, zodat we je nog sneller kunnen helpen. Deze nummers vind je terug in de orderbevestiging. Heb je deze niet? Dan kunnen wij je factuur ook opzoeken als je je adresgegevens doorgeeft.
Facturen worden een aantal keer per dag automatisch verstuurd. Het kan zijn dat je iets langer moet wachten op je factuur. Heb je je factuur na 24 uur niet ontvangen? Vraag je factuur op bij onze klantenservice. Uitzondering: in de avond en op zondag worden facturen niet verstuurd.