Hoe wil je je bestelling laten bezorgen of afhalen?

Je pakket laten bezorgen of afhalen? Dit kan op meerdere manieren. Ieder pakket wordt zorgvuldig verpakt, zodat het tegen een flinke stoot kan. Je bestelling wordt door onze betrouwbare vervoerders bezorgd. Gratis thuisbezorgd vanaf € 25. Afhalen in één van onze showrooms is altijd kosteloos.

Tip: Wees voorbereid en bestel op tijd!
Tip: Wees voorbereid en bestel op tijd!

Zo kun je met een gerust hart op de gewenste dag klussen



Veelgestelde vragen over bezorgen en afhalen

Ja. De bestelling kun je afhalen bij Home Design Shops in Zoetermeer als je hebt gekozen tijdens het afrekenen voor "Ophalen in Zoetermeer". De bestelling kun je afhalen vanaf de datum die wordt weergegeven tijdens het afrekenen.

Home Design Shops
Edisonstraat 33
2723 RS Zoetermeer
Nederland

Tijdens de feestdagenperiode kan het voorkomen dat je iets langer op je bestelling moet wachten dan je gewend bent. Het is namelijk erg druk bij onze bezorgpartners. Ondanks dat zetten zij hun schouders eronder om jouw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen.

Zodra wij jouw bestelling hebben overgedragen, ontvang je van ons een Track & Trace link in je mail. Via deze link lees je altijd de meest up-to-date informatie over je bezorgmoment.
Je ontvangt de Track & Trace bij standaard pakketten op de avond, 1 dag vóór de bezorgdag. Bij grote en zware pakketten ontvang je de Track & Trace in de ochtend op de bezorgdag (voor 10:00 uur). Bij kleine en lichte pakketten ontvang je een verzendbevestiging zonder Track & Trace.

Lees hieronder meer over hoe je informatie over je bezorgmoment ontvangt:

1. Bezorging via PostNL (deurmatten, verf, behang etc.):
Direct nadat wij de bestelling aan PostNL hebben overgedragen, ontvang je een bevestigingsmail met Track & Trace informatie. Je kunt hiermee de tijdsindicatie inzien van het bezorgmoment. De mail met Track & Trace informatie ontvang je op de avond, 1 dag vóór de bezorgdag. (Uitzondering: Voor maandag bezorging, ontvang je de mail op zaterdag).

Ben je niet thuis?
De bezorger geeft je bestelling dan af bij één van je buren. Lukt dit niet? Dan wordt je bestelling bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt bezorgd. Je ontvangt sowieso een kaartje in de brievenbus met informatie waar je bestelling is.

2. Bezorging via Groot Transport (gordijnrails, laminaat etc.):
Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een verzendbevestiging. In de ochtend op de bezorgdag ontvang je voor 10.00 uur van de vervoerder een e-mail met het verwachte tijdstip van bezorging. Zo hoef je niet de hele dag thuis te blijven om je pakket in ontvangst te kunnen nemen.

Ben je niet thuis?
Dan ontvang je van de vervoerder een kaartje in de brievenbus. Je kunt dan zelf telefonisch een nieuwe afspraak inplannen dat jou uitkomt.

3. Bezorging via briefpost (kleurenkaarten, stalen, kleine gordijnrails onderdelen etc.):
Briefpost heeft geen Track & Trace. Heb je na 5 dagen na de verwachte bezorgdag niets ontvangen? Neem dan contact met ons op. Mogelijk beslissen wij dan om de bestelling opnieuw via een andere verzendwijze te versturen.
In sommige gevallen krijg je via de Track & Trace link van PostNL te zien dat het pakket nog niet bij PostNL is ontvangen. Dit is niet juist. Je kunt er zeker van zijn dat jouw pakket door ons is overgedragen aan PostNL. Wij sturen je namelijk pas een Track & Trace link als PostNL jouw pakket bij ons heeft afgehaald.

Het kan op dit moment voorkomen dat PostNL vertraging heeft in de verweking van binnenkomende pakketten. Je krijgt later alsnog een tijdsindicatie van de bezorging te zien. Controleer de bezorgdag van jouw pakket via PostNL Track & Trace.

De kans is aanwezig dat dit door drukte bij PostNL op een andere bezorgdag is dan oorspronkelijk beloofd. Onze excuses voor dit ongemak als dit bij jouw bestelling voorkomt.
Door grote drukte bij PostNL kan sortering van briefpost en pakketten langer duren. Je ontvangt van ons een verzendbevestiging (zonder Track & Trace) zodra je bestelling hier de deur uit is. Wij kunnen de actuele bezorgstatus niet voor je nagaan.

Heb je 5 dagen na de verwachte bezorgdag niets ontvangen? Dat is natuurlijk heel vervelend. Neem dan contact met ons op. Mogelijk beslissen wij dan om de bestelling opnieuw via een andere verzendwijze te versturen.




Vind zelf je antwoord over:



Op dit moment kan het voorkomen dat je langer op je bestelling moet wachten dan je gewend bent. Het is namelijk erg druk bij onze bezorgpartners. Ondanks dat zetten zij hun schouders eronder om jouw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen.

Zodra wij jouw bestelling netjes hebben overgedragen, ontvang je van ons een Track & Trace link. Via deze link lees je altijd de meest up-to-date informatie over je bezorgmoment.

Is je bestelling vertraagd? Dat is natuurlijk vervelend. Maar geen zorgen, hoor! Vertraagde pakketten worden namelijk binnen 3 dagen vaak alsnog bezorgd. Heb je na 5 dagen na je oorspronkelijke bezorgdag nog niets ontvangen? Neem dan via de mail contact op met de klantenservice. We gaan gelijk voor je aan de slag.


Standaard pakketten

Verf, behang, beddengoed en deurmatten

Bezorg-of afhaaloptieKostenGratis v.a. Bezorging in
Reguliere bezorging€ 6.95€25NL - BE - DU
Avondbezorging door PostNLPlus € 2.95NL
Afhalen bij PostNL afhaalpunt€6.95€ 25NL - BE
Afhalen in ShowroomsGratisGratisNL



Grote- of zware pakketten

Gordijnrails, Horren, Plinten, Vloerkleden, Laminaat, Tapijt, PVC, Sierlijsten, Wandpanelen en Kunstgras

Bezorg-of afhaaloptieKostenGratis v.a. Bezorging in
Reguliere bezorging€ 9.95€89NL (BE €9.95)
Ochtend- of middag bezorgingPlus €16.95NL
Afhalen showroomsGratisGratisNL
Bezorging door onze woningstoffeerderGratisGratisNL




Reguliere bezorging

Bij standaard pakketbezorging wordt jouw pakket vanaf € 25 euro gratis thuisbezorgd. PostNL bezorgt op maandag tot en met zaterdag tussen 08:30-21:30 uur. De dag voor bezorging ontvang je de Track & Trace link, zodat je je bestelling kunt volgen.

Artikelen uit voorraad worden de volgende dag bezorgd door Trunkrs tussen 17:00-22:00 uur (uitzondering: zondag). In de ochtend van bezorging ontvang je de Track & Trace link, zodat je je bestelling in de gaten kunt houden. Trunkrs is op dit moment alleen beschikbaar in Nederland.


Niet thuis tijdens bezorging?

Dat kan gebeuren! In dat geval komt de bezorger de volgende werkdag nog een keer langs of levert het pakket bij de buren af. Uiteraard laat hij dit je weten via de Track & Trace link.




Avondbezorging door PostNL

Ben je overdag niet thuis? Dan heb je de keuze om je pakket voor € 2,95 extra op werkdagen tussen 18:00 en 22:00 uur bezorgd te krijgen. Zo heb je artikelen uit voorraad de volgende avond al in huis.

Het voordeel van deze bezorgmogelijkheid is dat je zelf de bezorgdag kunt kiezen en je pakket met een gemailde link online kunt volgen. Het dagdeel waarin je de bezorging kunt verwachten? Ook dat krijgt u een dag van te voren doorgemaild.

Avondbezorging naar de Waddeneilanden?

Dat kan helaas niet met deze reguliere bezorgmethode. Maar…. als je contact met onze klantenservice opneemt dan zoeken we graag een passende oplossing voor jou.





Afhalen bij jou in de buurt

Pakket ophalen op het moment waarop het jou uitkomt? Dat kan van maandag tot en met zaterdag bij één van 2600 PostNL afhaallocaties in Nederland en België. Je kunt heel gemakkelijk de afhaallocatie selecteren die voor jou het meest dichtbij is.

Hebben we jouw artikelen op voorraad? Dan kun je ze de volgende dag vanaf 15:00 uur op het door jouw gekozen punt afhalen.




Bezorging grote of zware pakketten

Een groot en/of zwaar pakket van maandag tot en met vrijdag bij je thuis laten bezorgen? Dat laten we graag met uiterste zorg uitvoeren door onze gespecialiseerde vervoerder. Je pakket verpakken we stevig zodat het netjes bij u aankomt.

Het fijne bij deze bezorging is dat je de bezorgdag zelf kunt bepalen, zodat het jou uitkomt. Op de ochtend van de bezorgdag krijg je van de bezorger gemaild welk tijdvak hij verwacht bij je te zijn. Zo hoef je niet de hele dag thuis te blijven. Handig toch?

Standaard worden grote of zware pakketten tot aan de drempel van je huis geleverd. Woon je in een flat of appartementencomplex? Dan wordt je bestelling buiten of in de aankomsthal geplaatst. Je kunt aangeven (in het bestelproces) dat wij je 30 minuten van tevoren bellen. Zo weet je zeker dat je jouw bestelling in ontvangst kan nemen.

Bezorging in een zelf gekozen dagdeel?

Tegen een extra toeslag van € 16.95 kun je in Nederland naast je bezorgdag ook een tijdvak kiezen. Zo kun je laten bezorgen op werkdagen van 07:00 – 13:00 of van 12:00 tot 18:00 uur.






Afhalen in onze showrooms

Je bestelling in één van onze showrooms verspreid door het land ophalen? Dat kan ook! Handig voor als je nog wat over je bestelling wilt weten of heel erg haast heeft.

Zo staan artikelen uit voorraad op onze hoofdlocatie in Zoetermeer dezelfde dag nog klaar en in de showrooms van Zeist en Hellevoetsluis de volgende dag. Je krijgt vooraf altijd een seintje als alles klaar staat.

Grote en zware pakketten, zoals laminaat pallets en gordijnrails kunnen alleen worden afgehaald op onze hoofdlocatie in Zoetermeer. Deze bestellingen kunnen niet worden afgehaald in onze showrooms.

Beleven - ervaren en persoonlijk advies?

Onze showrooms zijn daar de aangewezen plek voor! Hier kun je in alle rust deskundig advies krijgen en de verschillende producten ervaren vergelijken en beleven. Kom je langs?





Bezorging door onze stoffeerder

Waarom een keer extra rijden als het ook met de stoffeerder mee kan? Wel zo gemakkelijk voor jou, efficiënt voor ons en duurzaam voor allen, toch? Daarom is het laten bezorgen van stofferingsartikelen zoals gordijnrails, vloeren en kleden bij onze stofferingsservice inbegrepen.

Dus als je gebruik maakt van onze stofferingsservice neemt onze stoffeerder je spullen automatisch mee. Hoe en wanneer precies? Dat gaat altijd in overleg met jou.

Producten laten acclimatiseren?

Sommige artikelen (zoals laminaat) hebben een tijdje nodig om te ‘wennen’ in de ruimte. Deze kunnen dus niet op dezelfde dag mee met de stoffeerder maar worden vooraf in overleg bezorgd met de reguliere bezorgmethode.





Nog vragen…. wat nu?

Heb je na het lezen over de bezorgmogelijkheden nog vragen? Wij helpen je graag verder! Ook als je ons in het weekend of ’s avonds belt. Als je een andere oplossing zou willen, dan vinden we graag iets wat werkt voor jou. Bezorging naar een ander land? Dan is er onze internationale bezorging. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.