Welkom bij de klantenservice van Home Design Shops

  • Vragen, twijfels, advies of wil je graag je nieuwe interieur met ons delen? Wij zijn één en al oor.

​Ook tijdens de lockdown staan we voor je klaar!

Door de nieuwe maatregelen krijgen wij veel bestellingen en vragen. Gelukkig wordt 95% op tijd bezorgd. Vragen? Vind je antwoord in onze FAQ . Of mail ons. Wij reageren vaak in 1 dag.



Ja. De bestelling kun je afhalen bij Home Design Shops in Zoetermeer als je hebt gekozen tijdens het afrekenen voor "Ophalen in Zoetermeer". De bestelling kun je afhalen vanaf de datum die wordt weergegeven tijdens het afrekenen.

Home Design Shops
Edisonstraat 33
2723 RS Zoetermeer
Nederland

Uiteraard houden wij ons aan de RIVM richtlijnen. Wij vragen jou dat ook te doen en 1,5 meter afstand te houden. Om drukte te vermijden, krijg je vooraf een seintje van ons als alles klaar staat.
Op dit moment kan het voorkomen dat je langer op je bestelling moet wachten dan je gewend bent. Het is namelijk erg druk bij onze bezorgpartners. Ondanks dat zetten zij hun schouders eronder om jouw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen.

Zodra wij jouw bestelling netjes hebben overgedragen, ontvang je van ons een Track & Trace link. Via deze link lees je altijd de meest up-to-date informatie over je bezorgmoment.

Is je bestelling vertraagd? Dat is natuurlijk vervelend. Maar geen zorgen, hoor! Vertraagde pakketten worden namelijk binnen 3 dagen vaak alsnog bezorgd. Heb je na 5 dagen na je oorspronkelijke bezorgdag nog niets ontvangen? Neem dan via de mail contact op met de klantenservice. We gaan gelijk voor je aan de slag.
Bij Home Design Shops kun je gratis retourneren binnen 30 dagen. Meld hier direct je retour aan:

Vraag retour aan

Speciaal op maat gemaakte producten zijn een uitzondering. Heb je bijvoorbeeld een verkeerde maat opgegeven? Dan is onze foutherstel-service een mooie oplossing voor je.

Er zijn 2 manieren waarop je jouw bestelling retour kunt sturen:

1. Mijn pakket is niet te groot of te zwaar en stuur ik zelf retour (via PostNL):

  • 1. Meld je retour aan

    Graag horen we via het invullen van een webformulier wat je wil retourneren en waarom. Geen zorgen, het is niet veel werk. Binnen 1 minuut is het geregeld!

  • 2. Print het retourlabel

    Na het aanmelden krijg je dezelfde dag een retourlabel incl. adres en een heldere uitleg van ons gemaild. Volg de uitleg en plak het etiket op de oorspronkelijke of vervangende doos. Heb je zelf geen printer? Dan kun je het label eventueel ook bij het postkantoor laten scannen en uitprinten. Het adres mag ook op de doos worden geschreven.

  • 3. Stuur je producten terug

    Neem de doos, indien mogelijk met retourlabel, mee naar een PostNL punt. Wil je weten welke PostNL locatie het meest dichtbij is? Vind jouw locatie hier.

  • 4. Ontvang binnen 5 werkdagen je geld terug

    Nadat wij je product(en) retour hebben ontvangen, krijg je het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen op je rekeningnummer teruggestort. Is er geen rekeningnummer bij ons bekend, dan nemen wij altijd contact met je op.


2. Mijn pakket is te groot of te zwaar om zelf retour te sturen:
Een pallet met laminaat hoef je natuurlijk niet zelf retour te sturen. Onze vervoerder haalt de producten bij je thuis op.

  • 1. Meld je retour aan

    Graag horen we via het invullen van een webformulier wat je wil retourneren en waarom. Geen zorgen, het is niet veel werk. Binnen 1 minuut is het geregeld!

  • 2. Plan je afhaal afspraak in

    Nadat je het online formulier hebt ingevuld, nemen wij telefonisch of per mail contact met je op voor een afhaal afspraak. Dit kan op maandag t/m vrijdag en de chauffeur kan tussen 08:00-18:00 uur het pakket bij je afhalen. Je krijgt op de ochtend (voor 10:00 uur) van afhalen een tijdsindicatie in de mail.

  • 3. Pak je retourpakket stevig in

    Heb je de pallet nog die je bij de bezorging kreeg? Dan kun je je product(en) hierop vastmaken. Wij vragen je in ieder geval de bestelling stevig in te wikkelen in bijv. huishoudfolie. Zo is de kans op schade klein.

  • 4. Ontvang binnen 5 werkdagen je geld terug

    Nadat wij je product(en) retour hebben ontvangen, krijg je het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen op je rekeningnummer teruggestort. Is er geen rekeningnummer bij ons bekend, dan nemen wij altijd contact met je op.

Zolang de bestelling nog niet verzonden is, kunnen wij de bestelling nog wijzigen of annuleren. Zodra je pakket hier de deur uit is, kunnen wij helaas niets meer wijzigen aan je bestelling.

Neem via de mail contact op met onze klantenservice. Geef door wat we mogen aanpassen aan jouw bestelling. Laat je ordernummer (120…) of factuurnummer (520...) achter, zodat we je nog sneller kunnen helpen. Deze nummers vind je terug in de orderbevestiging. Heb je deze niet? Dan kunnen wij je bestelling ook opzoeken als je je adresgegevens doorgeeft.

Wat als het bedrag van mijn aangepaste bestelling hoger ligt?
Je ontvangt dan een nieuwe factuur met een betaallink om het verschil aan ons te voldoen. Het verschil betaal je eenvoudig via iDeal, PayPal, Creditcard, Afterpay of Bancontact (MisterCash).

Wat als het bedrag van mijn aangepaste bestelling lager ligt?
Je ontvangt binnen 5 dagen een creditfactuur per e-mail ter bevestiging van de terugbetaling.

Hoe wordt mijn terugbetaling verwerkt?


  • Je hebt direct betaald

    Binnen 2 werkdagen ná het ontvangen van de creditfactuur wordt het verrekende bedrag teruggestort. Je ontvangt het verrekende bedrag terug via dezelfde betaalmethode die is gebruikt bij de aankoop.

  • Je hebt nog niet betaald

    Je oude bestelling wordt uit ons systeem gehaald. Je ontvangt dan een nieuwe factuur van je nieuwe bestelling met een betaallink. Je betaalt eenvoudig via iDeal, PayPal, Creditcard, Afterpay of Bancontact (MisterCash).

  • Je hebt achteraf betaald aan AfterPay

    Wij annuleren het betaalverzoek bij Afterpay. De terugbetaling en aanpassing van de factuur worden binnen ongeveer 10 werkdagen verzorgd door Afterpay.

  • Je hebt gekozen voor achteraf betalen met Afterpay, maar nog niet betaald.

    Wij annuleren het betaalverzoek bij Afterpay. De factuur wordt binnen ongeveer 10 werkdagen aangepast door Afterpay.


Wat als ik mijn bestelling wil annuleren?
Je ontvangt binnen 5 dagen een creditfactuur per e-mail ter bevestiging van de terugbetaling.

Hoe wordt mijn terugbetaling verwerkt?


  • Je hebt direct betaald

    Binnen 2 werkdagen ná het ontvangen van de creditfactuur wordt het aankoopbedrag teruggestort. Je ontvangt het aankoopbedrag terug via dezelfde betaalmethode die is gebruikt bij de aankoop.

  • Je hebt nog niet betaald

    Je bestelling wordt uit ons systeem gehaald. Je hoeft verder niets te doen.

  • Je hebt achteraf betaald aan AfterPay

    Wij annuleren het betaalverzoek bij Afterpay. De terugbetaling en aanpassing van de factuur worden binnen ongeveer 10 werkdagen verzorgd door Afterpay.

  • Je hebt gekozen voor achteraf betalen met Afterpay, maar nog niet betaald.

    Wij annuleren het betaalverzoek bij Afterpay. De factuur wordt binnen ongeveer 10 werkdagen aangepast of verwijderd door Afterpay.

Neem via de mail contact op met onze klantenservice. Laat je ordernummer (120…) of factuurnummer (520...) achter, zodat we je nog sneller kunnen helpen. Deze nummers vind je terug in de orderbevestiging. Heb je deze niet? Dan kunnen wij je bestelling ook opzoeken als je je adresgegevens doorgeeft.

Jouw korting verrekenen wij graag. Je ontvangt binnen 5 dagen een creditfactuur per e-mail ter bevestiging van de terugbetaling.

Hoe wordt mijn terugbetaling verwerkt?


  • Je hebt direct betaald

    Binnen 2 werkdagen ná het ontvangen van de creditfactuur wordt het verrekende bedrag teruggestort. Je ontvangt het verrekende bedrag terug via dezelfde betaalmethode die is gebruikt bij de aankoop.

  • Je hebt nog niet betaald

    Je oude bestelling wordt uit ons systeem gehaald. Je ontvangt dan een nieuwe factuur van je nieuwe bestelling met een betaallink. Je betaalt eenvoudig via iDeal, PayPal, Creditcard, Afterpay of Bancontact (MisterCash).

  • Je hebt achteraf betaald aan AfterPay

    Wij annuleren het betaalverzoek bij Afterpay. De terugbetaling en aanpassing van de factuur worden binnen ongeveer 10 werkdagen verzorgd door Afterpay.

  • Je hebt gekozen voor achteraf betalen met Afterpay, maar nog niet betaald.

    Wij annuleren het betaalverzoek bij Afterpay. De factuur wordt binnen ongeveer 10 werkdagen aangepast door Afterpay.

In sommige gevallen krijg je via de Track & Trace link van PostNL te zien dat het pakket nog niet bij PostNL is ontvangen. Dit is niet juist. Je kunt er zeker van zijn dat jouw pakket door ons is overgedragen aan PostNL. Wij sturen je namelijk pas een Track & Trace link als PostNL jouw pakket bij ons heeft afgehaald.

Het kan op dit moment voorkomen dat PostNL vertraging heeft in de verweking van binnenkomende pakketten. Je krijgt later alsnog een tijdsindicatie van de bezorging te zien. Controleer de bezorgdag van jouw pakket via PostNL Track & Trace.

De kans is aanwezig dat dit door drukte bij PostNL op een andere bezorgdag is dan oorspronkelijk beloofd. Onze excuses voor dit ongemak als dit bij jouw bestelling voorkomt.
Door grote drukte bij PostNL kan sortering van briefpost en pakketten langer duren. Je ontvangt van ons een verzendbevestiging (zonder Track & Trace) zodra je bestelling hier de deur uit is. Wij kunnen de actuele bezorgstatus niet voor je nagaan.

Heb je 5 dagen na de verwachte bezorgdag niets ontvangen? Dat is natuurlijk heel vervelend. Neem dan contact met ons op. Mogelijk beslissen wij dan om de bestelling opnieuw via een andere verzendwijze te versturen.
Je ontvangt de Track & Trace bij standaard pakketten op de avond, 1 dag vóór de bezorgdag. Bij grote en zware pakketten ontvang je de Track & Trace in de ochtend op de bezorgdag (voor 10:00 uur). Bij kleine en lichte pakketten ontvang je een verzendbevestiging zonder Track & Trace.

Lees hieronder meer over hoe je informatie over je bezorgmoment ontvangt:

1. Bezorging via PostNL (deurmatten, verf, behang etc.):
Direct nadat wij de bestelling aan PostNL hebben overgedragen, ontvang je een bevestigingsmail met Track & Trace informatie. Je kunt hiermee de tijdsindicatie inzien van het bezorgmoment. De mail met Track & Trace informatie ontvang je op de avond, 1 dag vóór de bezorgdag. (Uitzondering: Voor maandag bezorging, ontvang je de mail op zaterdag).

Ben je niet thuis?
De bezorger geeft je bestelling dan af bij één van je buren. Lukt dit niet? Dan wordt je bestelling bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt bezorgd. Je ontvangt sowieso een kaartje in de brievenbus met informatie waar je bestelling is.

2. Bezorging via Groot Transport (gordijnrails, laminaat etc.):
Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een verzendbevestiging. In de ochtend op de bezorgdag ontvang je voor 10.00 uur van de vervoerder een e-mail met het verwachte tijdstip van bezorging. Zo hoef je niet de hele dag thuis te blijven om je pakket in ontvangst te kunnen nemen.

Ben je niet thuis?
Dan ontvang je van de vervoerder een kaartje in de brievenbus. Je kunt dan zelf telefonisch een nieuwe afspraak inplannen dat jou uitkomt.

3. Bezorging via briefpost (kleurenkaarten, stalen, kleine gordijnrails onderdelen etc.):
Briefpost heeft geen Track & Trace. Heb je na 5 dagen na de verwachte bezorgdag niets ontvangen? Neem dan contact met ons op. Mogelijk beslissen wij dan om de bestelling opnieuw via een andere verzendwijze te versturen.
De kortingscode vul je in bij stap 3 Betaalgegevens tijdens het afrekenen. Onder de zin: Heeft u een persoonlijke kortingscode of cadeaukaart?
Let op: de kortingscode is hoofdlettergevoelig.
Nee, in principe kan dat niet. Je ziet namelijk één kortingscode invulveld tijdens het afrekenen.

Bij prijzen waar de korting al is verrekend kun je wel een kortingscode met een vast bedrag gebruiken. Dit kan een nieuwsbrief inschrijfkorting of een Home Design Shops Giftcard zijn. Bij andere acties en kortingscodes geldt: maximaal 1 kortingscode per bestelling, per klant.
Uiteraard! Neem via de mail contact op met onze klantenservice.

Laat je ordernummer (120…) of klantnummer (20...) achter, zodat we je nog sneller kunnen helpen. Deze nummers vind je terug in de orderbevestiging. Heb je deze niet? Dan kunnen wij je factuur ook opzoeken als je je adresgegevens doorgeeft.



Persoonlijk advies of hulp nodig?


​Wauw. Op dit moment krijgen we veel vragen van enthousiaste klussers.

​Neem (het liefst) contact met ons op per e-mail of contactformulier. Vragen met prioriteit geven we voorrang.


Contactformulier (Veel gekozen)

Stel eenvoudig je vraag via ons contactformulier .

Beschikbaar: ma-vr. 8-21u. za. 9 -17u.

Bellen

Bel ons op 085 888 3671.

Beschikbaar: ma-vr. 9-17u. za. 9 -15u.




Ons adres (op afspraak)

Wil je graag langskomen? Dit kan op afspraak (vanwege corona). Laat ons weten wanneer je langskomt.

PS: Heb je online gekozen om je bestelling af te halen? Dan hoef je geen afspraak te maken.

  • Home Design Shops
    Edisonstraat 33
    2723 RS Zoetermeer
    Nederland
Home Design Shops B.V. - KvK-nummer: 76250946 - Btw-nummer: NL86.0561.495.B01 - Bankrekeningnummer: NL39RABO0111405793 (T.n.v. Home Design Shops BV)


Trots op Thuis

Wij helpen onze klanten trots te zijn op thuis. Ontdek ons verhaal



















Menu