Veelgestelde vragen over het Corona Virus

Gelukkig kunnen wij onze dienstverlening zoals gebruikelijk veilig uitvoeren voor onze klanten en collega’s (ondanks corona). Veel-gestelde vragen die wij krijgen rondom het Corona virus hebben we op een rij gezet.

Wij zijn geopend en staan klaar om te helpen (u kunt 24/7 online bestellen). De openingstijden van onze klantenservice is iets aangepast:

- Maandag tm. vrijdag van 8:00 tot 19:00 (normaal tot 21:00)
- Zaterdag van 9:00 tot 17:00

Het is bij ons drukker dan normaal, maar we kunnen het goed aan. Toch kan zijn dat wij u niet direct telefonisch te woord kunnen staan. In ons systeem zien wij dan een melding dat u heeft gebeld. Wij bellen u dan zo snel mogelijk terug.

Neem (het liefst) contact met ons op per e-mail. Je ontvangt in 1 dag antwoord.
Ja, er is een grote voorraad beschikbaar van onze artikelen.

Ook staan wij in nauw contact met onze leveranciers om dit te blijven waarborgen. Actuele bezorgtijden vind u op onze website bij de specifieke artikelen. Wij nemen altijd pro-actief en direct contact op als wij dit niet kunnen waarmaken.
Door de feestdagen en de lockdown is het erg druk. Gelukkig weten wij veel bestellingen conform afspraak te bezorgen.

Mocht het, bij uitzondering, zijn dat er vertraging is in het verwerken van uw bestelling dan houden we u proactief op de hoogte. Zodra wij uw bestelling overdragen aan onze vervoerpartners ontvangt u een track & trace code. Vanaf dat moment raden wij u aan daar de bezorgstatus te controleren. Het kan namelijk zijn dat uw pakket alsnog is vertraagd. Onze bezorgpartners ondervinden op dit moment vertragingen.
Je kan op dit moment je pakket (binnen 30 dagen) retourneren bij vele supermarkten.Door het sluiten van niet-essentiele winkels kan je minder afhaalpunten kiezen dan je van ons gewend bent. Door de feestdagen en de lockdown duurt het ook langer voordat we jouw retour hebben ontvangen.
Het moment dat u per e-mail een track & trace code ontvangt, hangt af van onze vervoerpartner.

-PostNL - (+/- 21:00 op de dag vóór de bezorgdag)
-Groot transport (Rails & Vloeren) - (uiterlijk 10:00 op de bezorgdag)
Ja. De bestelling kan je afhalen bij Home Design Shops in Zoetermeer als je hebt gekozen tijdens het afrekenen voor "Ophalen in Zoetermeer". De bestelling kun je veelal de volgende dag nog afhalen. Uiteraard houden wij ons aan de RIVM richtlijnen. Wij vragen jou dat ook te doen en 1,5 meter afstand te houden. Om drukte te vermijden, krijg je vooraf een seintje van ons als alles klaar staat.
Vanwege hygiëne maatregelen tekent de bezorger zelf voor het ontvangt van uw pakket. Hiermee wordt onnodig contact vermeden.

De vervoerder hanteert hiervoor een protocol en stelt u een aantal vragen.




Menu