Veelgestelde vragen over het Corona Virus

Gelukkig kunnen wij onze dienstverlening zoals gebruikelijk veilig uitvoeren voor onze klanten en collega’s (ondanks corona). Veel-gestelde vragen die wij krijgen rondom het Corona virus hebben we op een rij gezet.

Wij zijn geopend en staan klaar om te helpen (u kunt 24/7 online bestellen). De openingstijden van onze klantenservice is iets aangepast:

- Maandag tm. vrijdag van 8:00 tot 19:00 (normaal tot 21:00)
- Zaterdag van 9:00 tot 17:00

Het is bij ons drukker dan normaal, maar we kunnen het goed aan. Toch kan zijn dat wij u niet direct te woord kunnen staan. In ons systeem zien wij dan een melding dat u heeft gebeld. Wij bellen u dan zo snel mogelijk terug.
Ja, er is een grote voorraad beschikbaar van onze artikelen.

Ook staan wij in nauw contact met onze leveranciers om dit te blijven waarborgen.Actuele bezorgtijden vind u op onze website bij de specifieke artikelen. Wij nemen altijd pro-actief en direct contact op als wij dit niet kunnen waarmaken.
Gelukkig weten wij bijna alle bestellingen nog conform afspraak te bezorgen.

Mocht het, bij uitzondering, zijn dat er vertraging is in het verwerken van uw bestelling dan houden we u proactief op de hoogte. Zodra wij uw bestelling overdragen aan onze vervoerpartners ontvangt u een track & trace code. Vanaf dat moment raden wij u aan daar de bezorgstatus te controleren. Het kan namelijk zijn dat onze bezorgpartners enige vertraging ondervinden.
Het moment dat u per e-mail een track & trace code ontvangt, hangt af van onze vervoerpartner.

-PostNL - (+/- 21:00 op de dag vóór de bezorgdag)
-Groot transport (Rails & Vloeren) - (uiterlijk 10:00 op de bezorgdag)
Voor de echte haastklus is afhalen in Zoetermeer nog mogelijk. Wel heeft het onze voorkeur dit te beperken.

Het liefst bezorgen we de pakketten veilig bij u thuis. Indien afhalen toch gewenst is, dan vragen wij om de gebruikelijke hygiëne maatregelen in acht te nemen bij het bezoek aan Home Design Shops. Verder kunt u de bestelling betalen via een betaallink die wij mailen. Zo hoeft u niet bij ons te pinnen.
Vanwege hygiëne maatregelen tekent de bezorger zelf voor het ontvangt van uw pakket. Hiermee wordt onnodig contact vermeden.

De vervoerder hanteert hiervoor een protocol en stelt u een aantal vragen.




Menu